maanantai 29. heinäkuuta 2013

Kuin kuvastimesta




Kultaseni,
Minä tiedän kuinka
herkeämättä haet havaintoja 
tauotta tavoittelet totuutta
siitä, kuka sinä olet

Minä tiedän kuinka
Et usein usko olevasi unelma
Etkä tiedä täyttäväsi toiveet
Et ymmärrä yltäväsi ylemmäs
Et vakuutu vahvuuksistasi

kultaseni,
älä lannistu,
tämä ei ole se,
kuka sinä olet

Minä tiedän kuinka
taistelet todistaaksesi tärkeytesi
kamppailet kelvataksesi itsellesi
et henno hellittää heikkoudelle
Et rohkene rasahtaa rikki

kultaseni,
älä ole armoton
tämä ei ole se,
kuka sinä olet.

Kuin kuvastimesta
Rakkaani
heijastan sinulle hahmoni
Sen, kuka Minä olen

Kuin kuvastimesta
Rakkaani
kerron kuiskaten kauttani
Sen, kuka sinä olet.

Luoja laittoi loistamaan lempeyttään
Kaikkivaltias kantamaan kauneuttaan
Isä ihastelemaan ihmettään
Sitä, sitä sinä olet!

Minä tiedän kuinka
niin monesti mukaudut murentuen
kaikkien kaipausten kaltaiseksi
sulaudut sävyisästi suorittamaan
ettet paljastuisi pettymykseksi

Kultaseni,
älä harhaudu,
tämä ei ole se,
kuka sinä olet

Minä tiedän kuinka
poimit paikkaasi paljoista puheista
ihmisten ilmeistä, rajatuista rooleista
silittelet sanojasi sovinnaisiksi
oudoksut ohennettua olemustasi

Kultaseni,
älä hätäänny,
tämä ei ole se,
kuka sinä olet

Kuin kuvastimesta
Rakkaani
Minä heijastan sinulle hahmoni
Sen, kuka Minä olen

Kuin kuvastimesta
Rakkaani
kerron kuiskaten kauttani
Sen, kuka sinä olet

Luoja laittoi loistamaan lempeyttään
Kaikkivaltias kantamaan kauneuttaan
Isä ihastelemaan ihmettään
Sitä, sitä sinä olet!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti