perjantai 15. marraskuuta 2013

Sinä teet minusta totta




Tämä päivä
on minun elämäni
ja tämä hetki
olemassaoloni ainoa pitävä todiste

Minä tarvitsen sinua
kertomaan, että olen totta

Minun elämäni
on voimakkaan läsnäolon
värittämien hetkien heijastuma

Eilisen ja huomisen ääriviivat
ovat minulle hämärä usva
ja minä olen enemmän läsnä
ja kauempana poissa
kuin koskaan ennen

Minä tarvitsen sinua
kertomaan, että olen totta

Minä synnyn uudelleen
ja erikseen jokaiseen kohtaamiseen
valmistan itseni sinua varten

paina siksi mieleesi
tai yritä unohtaa nopeasti
jokainen pysähtynyt katse ja pälyilevä sana
tätä minua et ehkä enää tapaa
koskaan uudelleen

En minä silti valehtele
itsestäni kenellekään

varma en voi tietenkään olla

minä kun olen itse
niin tavattoman hyväuskoinen

Siksi
Minä
Todella
Tarvitsen
Sinua.

1 kommentti:

  1. Jotenkin ihanan filosofinen kirjoitus. Ajatuksia herättävä on etenkin tuo lause "tätä minua et ehkä enää tapaa koskaan uudelleen". Joka hetki olemme jotakin uutta ja eriä. Ehkä.

    VastaaPoista